PLAYNATION NEWS Call of Duty: Black Ops

Call of Duty: Black Ops - Kreativ: Mod-Tools kommen in den nächsten Tagen!

Von Redaktion PlayNation - News vom 28.05.2011, 15:57 Uhr

Diesen Monat könnte es wohl endlich soweit sein: Treyarch versprach den PC-Spielern Mod-Tools für Call of Duty Black Ops, und das für diesen Monat. Der neigt sich mittlerweile dem Ende zu und so fragt man sich, können die Entwickler dieses Versprechen überhaupt noch einhalten? Laut dem Community Manager Josh Olin klappt es möglicherweise doch noch: "PC Fans: Ich habe gerade mit den Entwicklern gesprochen und es sieht so aus, dass die Mod Tools weiterhin für eine Veröffentlichung am Ende des Monats vorgesehen sind. Weitere Details folgen."

Wir hoffen sehr darauf, denn uns gelüstet es immernoch nach mehr Maps nach dem erst kürlich erschienen Map-Pack "Escalation"! Doch neben den Tools ist bereits ein Patch für die PC-Gemeinde erschienen, im Folgenden findet ihr noch die Patch-Notes dazu. Sobald die Mod-Tools bereitstehen, informieren wir euch darüber! Versprochen!

 

Patch Notes:

-Added support for mods in preparation for the upcoming tools release.
-Addressed various MP & Zombie exploits.
-Improved memory utilization in MP.
-Improved DLC filter in server browser - you can now hide any servers running content you do not own.
-Corrected issue which sometimes required repurchase of emblems or clan tags on weapons.
-Address some cases in which player could not receive Zombie invites.
-Replaced RPG with Grim Reaper in Gun Game Wager Match.
-Fine-tuned napalm and bombing-run damage indoors.
-Prevented rare invulnerability issue.
-Demolition bombs can no longer explode and be defused at the same time.
-Spy plane now activates in One in the Chamber in all cases.
-The "Sprint Kills" challenge for Steady Aim perk now rewards the player with the correct number of kills.
-Addressed a rare issue where a hacked camera spike would not function properly if the hacker also had a camera spike that was destroyed.
-Recording a clip with the speed mode for 2 cameras set to .1 will no longer increase in speed when switching perspectives back and forth.
-Improvements to Zipline functionality when viewed in Theater mode.
-Settings from custom games are all cleared and no longer carry over from one custom match to another.
-Nova gas will now affect players that are standing over their tactical insertion.
-Hardcore players who kill another teammate in Second Chance now lose the proper amount of points.
-Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely.

 

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